Saturday, February 27, 2010

Cinta membunuhku

Buat pertama Kali selepas setahun aku dapat rasa bahagia dalam hidup aku. Dh x de erti sepi lagi. Hidup kembali berwarna warni. Tp semua tu sementara je. Kenapa ko perlu memberikan aku harapan? Kenapa ko muncul? Mungkin ko telah mewarnai hidup aku tp ko jugak buat aku jd sperti mana aku sebelom ini. Ko hancur kn hati aku. Ko buat hati aku tok membenci setiap org baru yg datang kat aku. Ko buat aku nagis. Kenapa perlu setiap org yg aku sayang. Yg aku sanggup korbankn diri aku tok die buat aku macam ni. Aku x layak ke rasa bahagia?kenapa sume org aku syg pergi tinggalkn aku? Maybe better to be alone. Aku x ske tunjuk perasaan aku kat org tp ini la yg aku rasa sekarang. Kalu aku pergi dulu maybe aku lebih bahagia. Pedih hati yg bru je sembuh kne toreh lagi. Sakitnyeee.

No comments:

Post a Comment